☆✫به اندرویدی خوش امدید ☆✫

بازی ها و برنامه های اندروید

☆✫به اندرویدی خوش امدید ☆✫

بازی ها و برنامه های اندروید

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

۱۱ مطلب در آذر ۱۳۹۳ ثبت شده است

بازی نینجای میوهدانلود بازی پرطرفدار نینجای میوه

سیدمهدی علوی | جمعه, ۲۸ آذر ۱۳۹۳، ۱۰:۰۲ ق.ظ


کمتر کسی است که با عنوان Fruit Ninja آشنا نباشد.
Fruit Ninja یکی از اعتیاد آور ترین بازی های آندروید می باشد. شما در این بازی نقش یک نینجا را دارید که با ضربات شمشیر خود میوه ها را قطعه قطعه می کند و امتیاز امتیاز کسب می کند، البته باید مراقب بمب ها هم باشید. شما می توانید با انجام ترفند های مختلف برای خرد کردن میوه ها امتیاز بیشتری از آن خود کنید. با بازی کردن مداوم می توانید شمشیر های بیشتری را آزاد کنید.
بعد از تاخیر چند ماهه اپدیت های این بازی نسخه جدید آن امروز عرضه شده است که ویژگی های بیشتری نسبت به نسخه قبلی دارد. شما می توانید در اسکرین شات های ادامه مطلب به این تفاوت های عظیم پی ببرید .
برای دانلود بازی و تصاویر بیشتری از محیط آن در ادامه مطلب با ما همراه باشید!

تغییرات نسخه جدید:

– برطرف شدن مشکلات

– افزایش گرافیک بازی

– ویژگی ها و آیتم های جدید

– شمشیرهای جدید

– مراحل جدید

– آیتم های جدید

  • سیدمهدی علوی

Linkin Park Recharge

سیدمهدی علوی | جمعه, ۲۸ آذر ۱۳۹۳، ۰۹:۵۰ ق.ظ

Linkin-Park

Linkin Park Recharge یک بازی اکشن سه بعدی است که در آن بازیکن به عنوان عضوی از مقاومت بازی می‌کند، آخرین موضع در برابر موجودات دورگه. در آینده‌ای تلخ، دنیا به شکلی که ما اکنون می‌شناسیم، دیگر وجود ندارد بلکه به بیابانی بی‌آب و علف تبدیل شده که هیولاهای دورگه بر آن حکومت می‌کنند. آنها جهان را غارت کرده و انرژی و منابع با ارزش آن را خالی می‌کنند.

ویژگی‌ها:

در بازی تاکتیکی خود را به چالش کشیده و مهارت‌های خود را محک بزنید

به اینترنت متصل شده و آخرین به‌روز رسانی‌ها را دریافت کنید

بیش از ۱۰۰ آیتم مختلف در انتظار پیدا شدن توسط شما

بیش از ۶۰ هدف با جایزه‌های منحصربه‌فرد

  • سیدمهدی علوی

MagicPix Pro Camera HD

سیدمهدی علوی | جمعه, ۲۸ آذر ۱۳۹۳، ۰۹:۴۸ ق.ظ

MagicPix

MagicPix Pro Camera HD قدرتمندترین و نوآورانه‌ترین برنامه دوربین برای اندروید است که با استفاده از آن می‌توانید عکس و فیلم‌های بهتری با دستگاه اندرویدی خود بگیرید. الگوریتم قدرتمند این برنامه به شما امکان می‌دهد تا تصاویر و ویدیوهای خود را به بهترین نحو ساماندهی و مدیریت کنید. تصاویر زیبایی شکار کرده و با استفاده از ابزارهای پیشرفته آنها را ویرایش کنید.

ویژگی‌ها:

رابط کاربری ساده با استفاده آسان

قابلیت استفاده از فلش دوربین

فوکوس خودکار هنگام عکسبرداری

  • سیدمهدی علوی

Extreme Demolition

سیدمهدی علوی | پنجشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۲۲ ب.ظ

Extreme-Demolotion

اولین بازی تخریب اتومبیل‌ها با نام Extreme Demolition اکنون با قابلیت بازی چند نفره ارائه شده است! در این بازی می‌توانید در سه مسیر مختلف از سواری اتومبیل خود لذت ببرید. دشمنان خود را نابود کنید، کمی پول به دست بیاورید و اتومبیل خود را برای کسب حداکثر قدرت ارتقاء دهید. برای اجرای روان بازی دستگاه‌ دارای حداقل پردازنده دو هسته‌ای پیشنهاد می‌شود.

ویژگی‌ها:

قابلیت بازی چند نفره بر روی شبکه محلی

دارای گرافیک سه بعدی زیبا

فیزیک واقع‌گرایانه برای تخریب اتومبیل‌ها

  • سیدمهدی علوی

دیکشنری انگلیسی به فارسی و بلعکس برای اندروید - نرم افزار آندروید

سیدمهدی علوی | سه شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۳، ۰۶:۰۰ ب.ظ

تلفن های همراه این روز ها به یک وسیله هوشمند همه کاره تبدیل شده اند و داشتن یک دیکشنری روی آنها امری ضروری است و در همین راستا سایت آرش98 تصمیم به قرار دادن یکی از برترین دیکشنری های آندروید نموده است. دیکشنری aFarsi v1.1 یک دیکشنری کامل بوده و دارای 50000 لغت می باشد. و از همه مهمتر قابلیت انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی بودن در این فرهنگ لغت موجود می باشد. حجم کم و دارا بودن دیتابیس قدرتمند از دیگر مزایای این لغتنامه آندروید می باشد. هم اکنون می توانید این نرم افزار آندروید را از سایت آرش 98 دریافت نمایید.

 


 

 

 دانلود - با حجم 4.04 مگابایت
 پسورد : www.arash98.com


 

  • سیدمهدی علوی

دانلود بازی CSR Racing 2.4.0 – مسابقات اتومبیلرانی بی نظیر اندروید!

سیدمهدی علوی | سه شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۳، ۰۵:۵۵ ب.ظ

ازی ماشین سواری پرطرفدار و اچ دی CSR Racing v2.4.0 اندروید همراه دیتا – درخواستی کاربران

CSR Racing بازی فوق العاده زیبا با گرافیکی بی نظیر و خیره کننده در سبک بازی های ماشینی برای اندروید است که تجربه ی بهترین و هیجان انگیزترین بازی مسابقات اتومبیل رانی را در اسمارت فون شما به ارمغان می آورد و ساعت ها شما را سرگرم خود خواهد کرد. مسابقات در خیابان های شهر صورت خواهد گرفت و گرافیک عالی و گیم پلی اعتیاد آور بازی قطعا شما را شگفت زده خواهد کرد !

در بازی CSR Racing انواع ماشین های شرکت های معروف دنیا از جمله شورولت ، مک لارن ، BMW و Audi R8 در اختیار شما قرار می گیرد که با تجهیزاتی همچون نیتروژن دار کردن می توانید بازی متفاوتی از ماشین سواری را تجربه کنید و در خیابان ها ویراژ دهید !

برخی از ویژگی های بازی CSR Racing اندروید :

* دارا بودن گرافیک بسیار عالی و اچ دی

* در اختیار قرار دادن ماشین های مختلف با امکان انتخاب

* بودن پیست های مسابقه ی مختلف برای مسابقه دادن

* امکان بهبود و ارتقای ماشین و افزایش قدرت با پول

* گیم پلی اعتیاد اور به همراه کیفیت صداگذاری حرفه ای

قابلیت ارتقای اتومبیل ها با امکاناتی همچون تغییر لاستیک ها و موتور ؛ قابلیت سفارشی سازی رنگ اتومبیل و ظاهر آن و قابلیت بازی با شتاب سنج لذت بازی را بیش از پیش خواهد کرد . شما می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب علاوه بر مشاهده ی تصاویری از محیط بازی CSR Racing آن را با لینک مستقیم و به صورت رایگان دریافت کنید …

 تغییرات نسخه ی v2.4.0 :

* تور جهانی به اروپا رسید!

* اضافه شدن چالش های جدید :  Armada Crew

* اضافه شدن ماشین های جدید : Aston Martin One-77, Ruf CTR3 and the mighty BUGATTI VEYRON

* رفع مشکلات و بهبود گرافیک بازی

 

دانلود بازی CSR Racing - مسابقات اتومبیل رانی بی نظیر !

 

  • سیدمهدی علوی

دانلود Boom Beach 19.60 – بازی استراتژیک ساحل بوم اندروید!

سیدمهدی علوی | سه شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۳، ۰۵:۴۹ ب.ظ

بازی فوق العاده زیبای Boom Beach v19.60 اندروید + فایل دیتا + تریلر – پیشنهاد بسیار ویژه به تمامی دوستداران بازی Clash Of Clanes – کاملا تست شده

Boom Beach – ساحل بوم یک بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیک خیره کننده اچ دی در سبک بازی های استراتژیکی از استودیوی بازبسازی معروف Supercell خالق بازی معروف و پرطرفدار کلش آف کلینز (Clash of Clans) است که بالاخره پس از مدت ها انتشار نسخه ی اندرویدی آن به صورت کاملا رایگان در گوگل پلی در دسترس عموم کاربران اندرویدی سراسر جهان قرار داده شد! در این بازی بسیار زیبا شما تعدادی سرباز و قایق در اختیار دارید و می بایستی که با استفاده از مهمات و نیروهای خود جزیره های دشمنان را تسخیر کرده و برده ها را آزاد نمایید و منابع دشمن را به غارت ببرید! شما می توانید به مرور زمان لشکر خود را بزرگ و بزرگتر کنید و همچنین سلاح های اعضا را ارتقاء دهید و تجربه ی بهترین بازی استراتژیکی را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید.

گرافیک این بازی دقیقا همانند بازی معروف و نام آشنای Clash of Clans است و هم چنان شاهد سرباز های کارتونی دوست داشتنی هستیم که این بازی فوق العاده زیبا را به همه کاربران اندرویدی پیشنهاد می دهیم!

برخی از ویژگی های بازی استراتژیک Boom Beach اندروید :

* بازی در دنیایی بزرگ پر از دشمنان و گنجینه های مختلف

* نبرد با هزاران بازیکن در سراسر دنیا و تصرف منابع آن ها

* ساختمان ها، منابع و سرباز های متنوع و فراوان برای استفاده در نبرد

* دارا بودن گرافیک اچ دی خیره کننده به همراه صداگذاری عالی

بازی Boom Beach هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۸ از ۵.۰ است که ما امروز در فارسروید ان را به همراه فایل دیتا در اختیار شما قرار می دهیم و امیدواریم از آن لذت ببرید!

توجه داشته باشید که : در صورت منتشر شدن نسخه ی جدید بازی ؛ نسخه قبل از کار می افتد و به ناچار باید به نسخه جدید آپدیت کنید. این صفحه از فارسروید را مدنظر داشته باشید و جدیدترین نسخه ی بازی را در سریع ترین زمان ممکن در این صفحه مشاهده کنید! :)

تغییرات نسخه ی v19.60:

* اضافه شدن نیروهای نظامی جدید : Grenadier

* خرابکاری با استفاده از Intel  از ساختمان دفاعی در عملیات ضربت

* بررسی ضربه های خود از طریق RADAR

* رفع مشکلات متعدد و بهبود گرافیک بازی

 

  • سیدمهدی علوی

دانلود بازی زیبای پرورش ماهی در آکواریم اندروید |

سیدمهدی علوی | شنبه, ۸ آذر ۱۳۹۳، ۰۹:۴۱ ب.ظ

آیا شما نیز یکی از علاقه مندان به نگه داری از آکواریوم هستید اما به دلایلی قادر به نگهداری از آن در خانه نیستید؟ اصلا نگران نباشید. این بار برایتان بازی­Fish Live 1.3.7 را آماده دانلود کرده ایم که قابلیت شبیه سازی یک آکواریوم به صورت مجازی را برای کاربران فراهم خواهد کرد تا به واسطه آن کاربران بتوانند یک آکواریوم مجازی در گوشی شان داشته باند و آن را مدیریت کنند. این بازی دقیقا می تواند یک آکواریوم مجازی را با تمام امکانات لازم برای کاربران شبیه سازی کند تا کاربران لذت مدیریت آکواریوم را تجربه نمایند. در این بازی اندروید خودتان انتخاب خواهید کرد که کدام ماهی ها در آب قرار داشته باشند. شما می توانید ماهی های مختلف خریداری کنید که هرکدام از آنها دارای قابلیت های مختص به خود می باشند و ظاهرشان با یک دیگر تفاوت دارد. قیمت این ماهی ها با هم دیگر فرق دارد!با ما با دانلود این بازی زیبا همراه باشید.

Fish Live 1.3.7 بازی پرورش ماهی

  • سیدمهدی علوی

دانلود بازی شبیه سازی عمل جراحی |

سیدمهدی علوی | شنبه, ۸ آذر ۱۳۹۳، ۰۹:۳۵ ب.ظ

ازی زیبای Surgeon Simulator 1.1 یکی از بهترین شبیه ساز هایی می باشد که تا کنون برای سیستم عامل اندروید ساخته شده است. این بازی شما را به یک پزشک جراح تبدیل خواهد کرد که در همه زمینه ها تخصص دارد و باید بیمارانی را که زیر دست او قرار می گیرند را با جراحی قسمت مشخصی از بدن آن ها مداوا کرده و سلامتی را به آن ها هدیه بدهد ،در این بازی که از گرافیک اچ دی بهره می برد شما باید با رفتن به اتاق عمل تمام تلاش و تمرکزتان را برای بهبود بیماران به کار ببندید.با ما بادانلود بازی شبیه سازی عمل جراحی برای اندروید همراه باشید تا لذت ببیرد.

دانلود بازی دیدنی و جالب شبیه سازی عمل جراحی | Surgeon Simulator 1.1

  • سیدمهدی علوی

دانلود بازی گرافیکی دریفت واقعی با ماشین |

سیدمهدی علوی | شنبه, ۸ آذر ۱۳۹۳، ۰۹:۳۳ ب.ظ

بدون شک یکی از مهیج ترنی حرکات رانندگی دریفت می باشد این حرکت با ماشین به حدی مهیج و پر طرفدار می باشد که حتی هنگامی که آن را با تلفن همراه بازی می کنید می تواند باز هم هیجان زیادی داشته باشد و شما را شگفت زده کند ، زیرا برای انجام این حرکت در بازی شما نیاز دارید که با انجام تمرین زیاد مهارت خود را تا حد زیادی افزایش بدهید و به این ترتیب با انجام دریف های پشت سر هم در پیست مسابقه لذت واقعی این حرکت را احساس کنید .بازی­Real Drift Car Racing 2.0 را برای اندروید دانلود تا در پیست های ماشین سواری دریفت بکشید و لذت ببرید.

Real Drift Car Racing 2.0 بازی ماشین اندروید

  • سیدمهدی علوی
آپلود عکس آپلود عکس